Imorn drar jag till Skåne

Ja nu ska jag bara bestämma mig vad jag ska ta med mig och sedan packa...Jag har ju precis kommit hem och packat upp alla mina saker jag hade med mig från Egypten så måste jag packa igen....visserligen så kommer jag bara vara borta mellan tors-sön men ändå.

Kursen är bara fre till sön men jag åker ner redan imorgon för att kunna träffa min underbara vän Johan och sova hos honom. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, men vi tar kanske en runda på stan innan vi åker hem till honom för lite catching up =) Det var ju trots allt 4mån sen vi sågs sist.

Är lite nervös inför kursen för det ska bli så kul att komma vidare lite och prova på nåt nytt! Jag tror det kommer bli en kanonhelg med massa ny info.

Nu har jag varit hemma en vecka dessutom och jag har fått som jag önskat  när det gäller vädret. Det är kallt och idag så har det dessutom snöat lite! Nu är det vitt och fint ute, men jag tror inte det kommer vara så väldigt länge. Så är det ju tyvärr i dessa delarna av Sverige.

När jag sen kommer hem från Skåne så har jag ledigt fram till i början på april (tror jag iaf) och rastlös som jag är så skulle jag väldigt gärna vilja resa någonstans, bara en weekend eller en sistaminuten. Så om det är någon som också här lust att resa så är det bara att skriva till mig =)

Nu ska jag kolla igenom garderoben


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0